Definicje:
- Administratorem Serwisu [zwanym dalej Administratorem] jest Synergia Centrum Joanna i Paweł Potoniec S.C z siedzibą: ul. Wrocławska 8/2, 30-006 Kraków. Nip: 677 241 41 82
- Możesz skontaktować się z administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych osobowych pisząc na adres: pawelpotoniec@mojapsychoterapia.pl lub telefonując pod numer: +48530223242
- Użytkownikiem jest każda osoba korzystająca z Serwisu.
- Usługodawcą jest Synergia Centrum Joanna i Paweł Potoniec S.C podpisze odpowiednią umowę.
- Usługobiorcą jest Użytkownik, który dokona zakupu poprzez Serwis www.mojapsychoterapia.pl
- Serwis jest to strona internetowa, która świadczy usługi psychoterapeutyczne i szkoleniowe. Serwis prezentuje również praktyczne informacje zakresu psychoterapii i szkoleń.
- Podwykonawca Usług – przedsiębiorca lub osoba fizyczna, który na zlecenie Usługobiorcy i w jego imieniu, świadczy usługi dla Usługobiorców. Podwykonawca usług jest odpowiedzialny przed klientem za jakość usługi przewidzianej w umowie.
- Warunki techniczne – zbiór informacji o systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz wymaganiach technicznych niezbędnych do współpracy z tym systemem.
- Zaliczka rezerwacyjna – procentowa wartość od kwoty na jaką Usługobiorca dokonuje rezerwacji.
- Anulacja rezerwacji – informacja o rezygnacji z usługi.
I Postanowienia wstępne.
- Każdy użytkownik, który przystępuje do korzystania z niniejszego serwisu internetowego tym samym przyjmuje do wiadomości i akceptuje warunki Regulaminu Strony Internetowej, Regulamin Płatności w Polcard oraz Regulamin Obiektu.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych jest umowa pomiędzy Panią/ Panem, a Administratorem, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji Regulaminu i dla wykonania której przetwarzanie Pani/ Pana danych jest niezbędne.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy.
- Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
- Pani/ Pana dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres 10 lat od dnia rozwiązania Umowy.
- Pani/ Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym przetwarzającym dane w imieniu Administratora, np. Firmie księgowej itp.
- Administrator nie zamierza przekazywać Pani/ Pana danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie. W przypadku przetwarzania na podstawie zgody do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody.
- Ma Pani/ Pan prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, przysługują Pani/Panu prawo do:
- informacji, jakie dane osobowe dotyczące Pani/Pana przetwarzane są przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw. prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę;
- jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób niepoprawne) ma Pani/Pan prawo zażądać ich sprostowania;
- w pewnych sytuacjach może Pani/Pan zwrócić się do Administratora o usunięcie swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być potrzebne Administratorowi do celów, o których Panią/Pana informował; kiedy cofnie Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych (o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem; albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z obowiązku prawnego Administratora;
- w przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy zawartej z Administratorem, ma Pani/Pan prawo przenieść swoje dane do innego administratora;
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe m.in. w celu prowadzenia działań marketingowych dotyczących jego produktów i usług. Podstawą takiego przetwarzania jest tzw. „prawnie uzasadniony interes administratora”. W przypadku takiego przetwarzania ma Pani/Pan możliwość wyrażenia sprzeciwu. W konsekwencji Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w opisanym wyżej celu;
- aby przetwarzać dane w niektórych celach związanych ze swoją działalnością Administrator poprosił Panią/Pana o zgodę (np. w sytuacji zapisu do newslettera). Zgoda ta może być w dowolnym momencie cofnięta w wiadomości mailowej wysłanej do Administratora. Będzie to miało ten skutek, że przetwarzanie, które dokonane zostało przed cofnięciem zgody nie przestanie być zgodne z prawem, natomiast po cofnięciu zgody Administrator nie będzie przetwarzał danych w celach, dla których zgoda była wyrażona;
- jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem lub Administrator nie potrzebuje już określonych danych albo kiedy wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania, może Pani/Pan także zażądać, aby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) Administrator nie dokonywał na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywał;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa o ochronie danych;
II Rejestracja w Serwisie
- Warunkiem dokonania rejestracji w Serwisie jest:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego wraz z podaniem danych osobowych i adresu e-mail
- zapoznanie się z Regulaminem Strony Internetowej, Regulaminem Rezerwacji, Regulaminem Ośrodka, Regulaminem dokonywania Płatności przez Polcard
- zaakceptowanie wyżej wymienionych Regulaminów
- Użytkownik serwisu automatycznie poświadcza prawdziwość podanych przez siebie danych, dokonując rejestracji.
III Rezerwacja, opłaty
- po dokonaniu rejestracji w Serwisie, Usługobiorca może dokonać:
- rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem
- wstępnej rezerwacji wymagającej potwierdzenia w celu jej dokończenia (potwierdzenie / przyjecie do 24 godzin)
- W każdym przypadku dostępność wyżej wskazanych rodzajów rezerwacji zależy od tego czy Usługodawca przewidział dany typ rezerwacji w odniesieniu do określonej Usługi.
- Rezerwacja z natychmiastowym potwierdzeniem polega na:
- zarejestrowaniu się do serwisu zgodnie z postanowieniami ogólnymi niniejszego Regulaminu
- dokonaniu wyboru usługi oraz wypełnienie formularza rezerwacji.
- dokonaniu wpłaty opłaty rezerwacyjnej, zależnie od wybranej formy płatności: kartą kredytową lub e-przelewem lub wybraniu opcji Płatności w miejscu realizacji Usługi o ile taka opcja jest aktywna dla danej Usługi. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Polcard.
- uzyskaniu potwierdzenia Serwisu o dokonaniu rezerwacji. Potwierdzenie zawiera voucher z informacjami niezbędnymi do realizacji Usługi, między innymi: z danymi osoby wykonującej Usługę, w tym upoważnionej do odbioru pozostałej kwoty za zakup Usługi.
- Odstąpienie od realizacji usługi po dokonaniu opłaty rezerwacyjnej prowadzi do utraty opłaty rezerwacyjnej oraz do potrącenia z karty kredytowej ewentualnych kosztów rezygnacji wynikających z postanowień dotyczących konkretnej Usługi, wskazanych w opisie Usługi.
- Usługobiorca ma możliwość odwołać niektóre usługi bez poniesienia kosztów o ile ich odwołanie nastąpi zgodnie z zasadami wyszczególnionymi w opisie konkretnych Usług. Odwołanie niezgodne z zasadami odwołania konkretnej Usługi skutkuje utratą płatności zrealizowanej lub koniecznością zapłacenia za usługę odwołaną jeśli płatność nie została zrealizowana na etapie rezerwacji.
- Rezerwacja z potwierdzeniem w 24 h polega na:
- zarejestrowaniu się do serwisu zgodnie z postanowieniami ogólnymi niniejszego Regulaminu.
- dokonaniu wyboru usługi oraz wypełnienie formularza rezerwacji.
- wypełnieniu i przesłaniu formularza rezerwacyjnego za pomocą Serwisu
- uzyskaniu akceptacji Usługodawcy na rezerwację Usługi na warunkach określonych w formularzu rezerwacyjnym.
- dokonaniu wpłaty opłaty rezerwacyjnej nie później niż w ciągu ograniczonej, wybranej przez Usługodawcę ilości godzin od akceptacji rezerwacji przez Usługodawcę zależnie od wybranej podczas rezerwacji formy płatności: kartą kredytową lub e-przelewem,
- uzyskaniu potwierdzenia Serwisu o dokonaniu rezerwacji wraz z elektronicznym voucherem z informacjami niezbędnymi do realizacji Usługi, w szczególności z danymi osoby wykonującej Usługę, w tym upoważnionej do odbioru pozostałej kwoty za zakup Usługi.
- Odstąpienie od realizacji usługi po dokonaniu opłaty rezerwacyjnej prowadzi do utraty opłaty rezerwacyjnej oraz do potrącenia z karty kredytowej ewentualnych kosztów rezygnacji wynikających z postanowień dotyczących konkretnej Usługi, wskazanych w opisie Usługi.
- Usługobiorca ma możliwość odwołać niektóre usługi bez poniesienia kosztów o ile ich odwołanie nastąpi zgodnie z zasadami wyszczególnionymi w opisie konkretnych Usług. Odwołanie niezgodne z zasadami odwołania konkretnej Usługi skutkuje utratą płatności zrealizowanej lub koniecznością zapłacenia za usługę odwołaną jeśli płatność nie została zrealizowana na etapie rezerwacji.
- Brak uiszczenia opłaty rezerwacyjnej powoduje, że rezerwacja nie zostaje dokonana. Wyjątkiem jest sytuacja w której konkretna Usługaposiada dodatkowe opcje płatności i w tym płatność odroczoną.
- Wpłacona opłata rezerwacyjna oraz pozostała kwota za zakup Usługi nie podlegają zwrotowi.
- W cenę usługi wliczone są wszystkie elementy wyszczególnione w opisie Usługi.
- Wszelkich zmian warunków świadczenia Usługi w stosunku do warunków ustalonych w voucherze dokonują Usługobiorca z Usługodawcą.
IV Wykonanie Usługi
- Wykonanie Usługi następuje w terminie na który nastąpiła rezerwacja przez Usługobiorcę lub w dacie ustalonej w rozmowie telefonicznej pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą.
- W czasie nie krótszym niż 24h lub dłuższym jeśli Usługodawca taki ustalił z konkretnym Usługobiorcą, Usługobiorca zobowiązany jest do poinformowania Usługodawcy w wybranej formie – telefon, sms, email – o planowanej nieobecności. Zaniechanie przekazania informacji Usługodawcy skutkuje koniecznością pokrycia kosztów Usługi.
- Wykupiona usługa zrealizowana może zostać tylko przez osobę, która dokonała rezerwacji. Usługobiorca lub osoba odpowiedzialna za wykonanie usługi może odmówić świadczenia Usługi na rzecz dodatkowych osób.
V Zmiany w rezerwacji
- Po dokonaniu wpłaty opłaty rezerwacyjnej jej zwrot w całości ani w części nie przysługuje. Niektóre szczegółowe regulaminy konkretnej usługi pozwalają na anulację terminu lub zmianę terminu. Jeśli regulamin konkretnej usługi pozwala na anulację lub zmianę terminu to zmiany o których mowa nastąpić muszą w czasie nie krótszym niż czas określony w regulaminie konkretnej usługi.
- Typ konkretnej usługi określa w swoim opisie ewentualną możliwość całkowitej rezygnacji z usługi, odwołania pojedynczego wydarzenia w cyklu usług, przełożenia w czasie realizacji usługi, ubiegania się o zwrot zaliczki lub kwoty całkowitej. Każda z w/w sytuacji wymaga kontaktu z administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej w czasie określonym w regulaminie konkretnej usługi. Usługodawcy przysługuje okres 14 dni na udzielenie odpowiedzi na zapytanie Usługobiorcy.
- W sytuacji gdy konkretny regulamin przewiduje możliwość odwołania usługi w określonym czasie przed realizacją usługi, zaniechanie przekazania informacji Usługodawcy skutkuje koniecznością pokrycia kosztów Usługi.
VI Rezerwacja, opłaty
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej Usługi, Usługodawca nie zwraca wpłaconego zadatku.
VII Przeniesienie praw i obowiązków Usługobiorcy na inną osobę
- Jeśli Usługodawca wyrazi zgodę, Usługobiorca może przenieść na inną osobę prawo do korzystania z Usługi – jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie warunki tej rezerwacji. Usługobiorca zobowiązany jest w takiej sytuacji podaać dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy. Przeniesienie praw i obowiązków jest skuteczne po ich przejęciu przez osobę wskazaną przez Usługobiorcę.
VIII Wyjątki od cen i warunków wynajmu
- Szczegóły co do cen Usługi wynikają z ustawień konkretnej Usługi, wskazanych w opisie tej Usługi.
IX Wystąpienie siły wyższej
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, Usługodawca rezerwuje sobie prawo odwołania wykonania Usługi w uzgodnionym w rezerwacji terminie i zaproponowania Usługobiorcę innego terminu lub Usługi zastępczej.
- Usługodawca ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Usługobiorcy lub jego majątku, z powodów niezależnych od Usługodawcy, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Usługobiorcę podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.